![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/06/featured-model-3-thassos-300x200.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/06/featured-model-3-thassos-300x200.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/featured-model-3-300x200.jpg)
Viața cu o electrică: raport după un an cu Tesla Model 3
A trecut un an de când Tesla Model 3 e parte din viața mea. Bune și rele, toate din perspectivă personală, despre experiența cu modelul mărcii americane.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/02/featured-megane-e-tech-electric-300x200.jpg)
3.100 de kilometri prin Europa: Valencia – București cu Renault Megane E-Tech Electric
Am parcurs peste 3.100 de kilometri din Valencia până în București cu Renault Megane E-Tech Electric: afli aici unde am încărcat, cât timp am încărcat și cât ne-a costat.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/01/featured-1-300x200.jpg)
Comparativ: Tesla Model 3 vs Tesla Model 3 facelift
Un comparativ în familie: Model 3 vs Model 3 Highland. Sau mai bine spus, ce e mai bun și ce nu la modelul electric american.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2023/12/featured-tesla-model-3-highland-300x200.jpg)
Tesla Model 3 out. Tesla Model 3 facelift In
Tesla Model 3 facelift a intrat în garajul Autocritica pentru următorii ani. Iată noutățile aduse de sedanul electric.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2023/11/dolomiti-featured-300x200.jpg)
Din București în Italia și înapoi cu electrica în noiembrie: cum am încărcat Hyundai Ioniq 5
Am parcurs 3.400 de kilometri din București până în Dolomiți și înapoi cu Hyundai Ioniq 5 și îți spunem cât de simplu a fost să încărcăm mașina electrică indiferent la ce stație am oprit.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2023/08/model-3-ft-300x200.png)
Cu Tesla Model 3 în Grecia: încărcări și costuri pe 1.750 de kilometri
Am încercat o vacanță în Grecia cu Tesla Model 3. Și lucrurile au ieșit excelent. Fără range anxiety, fără teamă că stațiile sunt ocupate, fără emoții suplimentare.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2023/08/anduranta-tesla-model-3-3-300x200.jpg)
Tesla Model 3: ce-mi place și ce nu-mi place după 4.000 de kilometri
După 3 luni și peste 4.000 de kilometri am o idee clară despre ce-mi place, ce nu-mi place și ce s-ar putea îmbunătăți la Tesla Model 3.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2023/06/tesla-model-3-featured-300x200.jpg)
Viața cu o electrică: primele 30 de zile cu Tesla Model 3
De 30 de zile conduc o Tesla Model 3. Mașina va rămâne alături de mine pentru câțiva ani, motiv numai bun să țin un fel de jurnal de bord. Prim contact cu universul Tesla.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2022/08/hyundai-ioniq-5-transylvania-classic-2022-featured-300x200.jpg)
(Aproape) am câștigat raliul de regularitate Transylvania Classic cu Hyundai Ioniq 5
Am participat la raliul de regularitate Transylvania Classic 2022 cu electrica Hyundai Ioniq 5. Și aproape am câștigat.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2022/08/feat-300x200.jpg)
Cu Hyundai Ioniq 5 în Grecia: încărcări, costuri, concluzii
Cum îți sună o vacanță în Grecia cu o mașină electrică? Am încercat asta pe pielea mea cu Hyundai Ioniq 5. Și a ieșit (mult) mai bine decât mă așteptam. În toate sensurile posibile.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2022/07/feat-3-300x200.jpg)
Hyundai Ioniq 5: Raport după primele 6 luni
După o jumătate de an cu Hyundai Ioniq 5, avem deja o idee corectă legată de costuri și de autonomie. Iar cifrele sunt cât se poate de interesante.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2022/02/feat-copy-300x200.jpg)