Porsche 911 GT3 R rennsport și 911 GT3 RS, în Galeria Țiriac Collection
• Galeria Țiriac Collection aduce în fața publicului două exponate noi: Porsche 911 GT3 R rennsport și 911 GT3 RS.
• Noile modele dezvoltate de Porsche vor putea fi admirate începând cu 6 decembrie 2024.
• Porsche 911 GT3 R rennsport este un model dedicat circuitelor, iar producția a fost limitată la 77 de exemplare.
• Motorul boxer cu șase cilindri de 4,2 litri dezvoltă 620 CP (este cel mai puternic motor aspirat natural introdus pe un GT). Resursele sunt gestionate de o transmisie secvențială cu șase trepte.
• Porsche 911 GT3 RS mizează pe un motor de 3,0 litri capabil să dezvolte 525 de cai-putere.
• În prezent, Țiriac Collection deține peste 20 de unități Porsche.
• “Este prima dată când o astfel de mașină, 911 GT3 R rennsport, este vândută unui privat. Mi-a luat un an de zile să conving familia Porsche să-mi vândă această mașină. Cealaltă, 911 GT3 RS, merge pe stradă, este făcută pentru acest scop. Avem norocul să le avem acum aici pe amândouă; abia aștept să văd cât de mult se vor delecta cei care ne vizitează, și în special copiii. Mulțumesc familiei Porsche pentru că m-a ajutat să realizez acest lucru. O să îmi măresc colecția atât cât pot, fiecare obiect de aici având o valoare care va rămâne peste timp”, a declarat Ion Țiriac în cadrul evenimentului de prezentare
• Galeria Țiriac Collection este deschisă publicului de vineri până duminică, între orele 10:00 și 19:00.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/12/Tiriac-Collection_-Porsche-911-GT3-R-rennsport-si-911-GT3-RS_3-1024x644.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/12/Tiriac-Collection_-Porsche-911-GT3-R-rennsport-si-911-GT3-RS_4-1024x683.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/12/Tiriac-Collection_-Porsche-911-GT3-R-rennsport-si-911-GT3-RS_5-1024x683.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/12/Tiriac-Collection_-Porsche-911-GT3-R-rennsport-si-911-GT3-RS_6-1024x666.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/12/Tiriac-Collection_-Porsche-911-GT3-R-rennsport-si-911-GT3-RS_7-1024x683.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/12/Tiriac-Collection_-Porsche-911-GT3-R-rennsport-si-911-GT3-RS_8-1024x641.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/12/Tiriac-Collection_-Porsche-911-GT3-R-rennsport-si-911-GT3-RS_9-1024x683.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/12/Tiriac-Collection_-Porsche-911-GT3-R-rennsport-si-911-GT3-RS_10-1024x683.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/12/Tiriac-Collection_-Porsche-911-GT3-R-rennsport-si-911-GT3-RS_11-1024x683.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/12/Tiriac-Collection_-Porsche-911-GT3-R-rennsport-si-911-GT3-RS_12-1024x683.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/12/Tiriac-Collection_-Porsche-911-GT3-R-rennsport-si-911-GT3-RS_1-1024x683.jpg)
• Via: Țiriac Collection