


Renault Espace F1: puls de V10
La jumătatea anilor '90, Renault, Matra și echipa Williams au adus pe lume un Espace cu motor V10 de Formula 1.

Test Drive: Ford Ranger PHEV
Am testat Ford Ranger în varianta PHEV, singurul model de acest tip din clasa sa.

Piața auto din România în septembrie 2025: una din cinci mașini înmatriculate are GPL
Înmatriculările de mașini noi au crescut în România cu 38% în septembrie, lună care a marcat cote de piață record pentru autovehiculele cu GPL (19%) și pentru mărcile din China (4%).

Defender Experience: din Anglesey în Bărăgan
După două ore de soft off-road prin Bărăgan te convingi că Defender poate mult mai mult și încă nu și-a stins de tot pofta de escapadă.

Test Drive: BMW Seria 2 Gran Coupé facelift
BMW Seria 2 Gran Coupé nu seamănă deloc cu Seria 2 Coupé, are platformă nativă cu roți motrice față și totuși... se conduce exact cum te-ai aștepta de la un BMW. Explic mai departe ce și cum.

„Simulările software vor înlocui testele hardware în 10 ani”
Am vizitat la Timișoara cel mai avansat laborator european de testare Aumovio. Interviu cu directorii Ciprian Samfescu și Simona Belea despre viitorul simulărilor software și AI.

Test drive: Volvo XC60 T8 PHEV facelift
Volvo XC60 are, în teorie, zero lucruri de demonstrat. Și cum ne-a fost alături ca Safety Car în EUROCHARGE, pe mai bine de 5.000 km, am zis să vedem ce poate cel mai bine vândut Volvo din toate timpurile.

„Neue Klasse este o schimbare de mentalitate. Înseamnă mai mult decât un produs sau două”
Despre provocările pe care le ridică designul un automobil electric contemporan inspirat din trecut. Interviu cu Oliver Heilmer, Head of Design BMW Compact Class, Neue Klasse și BMW M.

Piața auto din Europa în august 2025: Cotă de piață record pentru mașini electrice
Înmatriculările de mașini au crescut în Europa cu 4,7% în luna august, la peste 791.000 de unități, dintre care 20,2% au fost electrice, ceea ce reprezintă o cotă de piață lunară record.

Dacia Spring, Logan, Sandero și Jogger: facelift pe linie
De anul viitor, Dacia Spring, Logan, Sandero și Jogger primesc noutăți importante: retușuri exterioare, elemente modificate la interior și chiar și motorizări îmbunătățite. Duster și Bigster trec la 4x4 cu automată.

Dacia Hipster: Spațiu urban condensat
Dacia Hipster Concept: 7 metri cubi de esență urbană, cam așa aș putea defini acest studiu.

Volvo EX90, test de 5000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
Volvo EX90 a fost unul dintre cele mai puternice modele din EUROCHARGE. Descoperă cum s-a comportat în EUROCHARGE SUV-ul electric cu peste 500 CP și baterie de peste 100 kWh.

Volkswagen ID.4, test de 5000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
În EUROCHARGE am testat pe parcursul a aproape 5.000 de kilometri abilitățile SUV-ului Volkswagen ID.4 într-o versiune cu 286 de cai-putere și autonomie de până la 550 kilometri.

Renault 4, test de 5000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
Renault 4 a trecut cu succes testul unui road trip de 5.000 de kilometri în EUROCHARGE și a ieșit în evidență prin consumul redus de energie.

Porsche Macan, test de 5.000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
Porsche Macan este una dintre cele mai eficiente mașini electrice. Iată datele obținute pe parcursul a 5.000 de kilometri în EUROCHARGE.

Mazda 6e, test de 5.000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
Am testat Mazda 6e pe cele mai frumoase trecători montane din Alpi din Austria, Elveția și Italia. Iată cifrele de consum și autonomie pe care le-a obținut modelul nipon.

Hyundai Inster, test de 5.000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
Hyunda Inster a fost mezinul caravanei Eurocharge by Schaeffler, turul în care am traversat cele mai frumoase trecători din Alpi. Iată raportul complet despre autonomia și consumul înregistrate în trafic real.

BYD Seal, test de 5000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
BYD e unul dintre cei mai noi producători care vin în Europa, iar Seal vrea să dovedească că știe ce lucruri atrag în această parte de lume. Raport după aproape 5000 de kilometri rulați pe cele mai spectaculoase trecători din Alpi.

Audi A6 Sportback e-tron, test de 5000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
Audi A6 Sportback e-tron este una dintre cele mai moderne electrice în materie de tehnică și tehnologie. Iată datele despre autonomie, consum și costuri de încărcare pe care le-am obținut în cei aproape 5.000 de kilometri rulați în EUROCHARGE.

EUROCHARGE: Acasă după o zi maraton de 1.200 de kilometri
Drumul spre România a inclus o zi maraton în care cele opt mașini electrice din EUROCHARGE 2025 au parcurs fără emoții aproape 1.200 de kilometri.
