Noul monopost electric de Formula E, mai rapid decât monopostul de F1

• Competiția de monoposturi electrice Formula E a prezentat noul monopost pentru sezonul viitor. 

• Pe lângă o serie de modificări estetice la nivelul aripii față și a nasului, principala noutate că este motorul electric amplasat frontal nu va mai fi utilizat doar pentru regenerarea energiei electrice la frânare, ci și pentru a furniza putere împreună cu motorul electric poziționat în partea din spate. 

• Astfel, monopostul de Formula E va avea tracțiune integrală, cu mențiunea că motorul frontal va furniza putere doar în calificări, la startul cursei și în anumite puncte cheie predefinite ale cursei. 

• Ca urmare a acestei modificări, monopostul de Formula E va accelera de la 0 la 100 km/h în 1,86 secunde, cu 30% mai rapid comparativ cu un monopost de Formula 1 și cu 36% mai rapid decât actualul monopost folosit în Formula E. 

• Viteza maximă a monopostului va fi de 322 km/h. 

• O altă noutate este că anvelopele furnizate de Hankook au o aderență cu 10% mai bună și conțin 35% materiale reciclabile sau prietenoase cu mediul înconjurător.