Honda CR-V: All-rounder

Noul CR-V și-a păstrat toate calitățile care i-au clădit o bună reputație și vine în Cars & Roads Greece by Michelin să-și arate potențialul.

Lansată în mai 2023, a șasea generație CR-V reprezintă o evoluție semnificativă pentru cel mai bine vândut SUV din gama Honda.

Este oferit pe piața europeană doar în versiuni electrificate, acestea având la bază un motor pe benzină de 2,0 litri cu 4 cilindri. Honda susține că motorul termic a fost revizuit pentru a oferi mai multă eficiență și dinamism.

Noul CR-V va fi alături de noi în roadtrip-ul Cars & Roads Greece by Michelin în varianta full-hybrid cu 184 de cai.

Fresh

Versiunea cu încărcare la priză, o premieră pentru noua generație, îl face pe CR-V să fie un all-rounder și mai atractiv.

Actuala generație arată cel mai bine dintre toate de până acum, și aduce și o serie de îmbunătățiri cu care poate liniștită să bată la porțile segmentului premium. Este mai mare decât vechiul CR-V la toate capitolele (lungime, lățime, înălțime). Ampatamentul a crescut cu 40 mm, astfel că pasagerii din spate au mai mult loc la nivelul genunchilor, cât și la cap.

Schimbarea completă a designului (exterior și interior) este cea mai mare contribuție la împrospătarea lui CR-V.

La îmbunătățiri o să trec și pachetul Honda Sensing 360, suita de sisteme avansate de siguranță și asistență pentru șofer. Vorbim despre senzori și camere care au fost “șlefuite”, acest sistem fiind disponibil standard indiferent de varianta comandată.

Partea frontală inspiră mai multă sportivitate, iar liniile caroseriei îl ajută pe CR-V să fie un SUV care să trezească interesul clienților.

Exclusiv electrificat

Dacă vrei să-ți comanzi un CR-V poți alege doar versiuni electrificate (full-hybrid sau plug-in hybrid) echipate cu un motor de 2,0 litri benzină. Indiferent de configurație, puterea maximă livrată este de 184 de cai-putere.

Varianta hibridă cu încărcare la priză este disponibilă doar cu două roți motrice, fiind o configurație cu tracțiune față. Dacă vrei să ai tracțiune integrală, atunci trebuie să alegi varianta full-hybrid.

Indiferent că este e:HEV (hibrid clasic) sau e:PHEV (hibrid cu încărcare la priză), noul CR-V are același motor cu ardere internă, aceeași transmisie cu două motoare electrice și folosește același motor electric de tracțiune.

În caz că te întrebi cum e cu bateria de 17,7 kWh a variantei PHEV, aceasta poate fi încărcată la prize casnice de 220V sau stații AC cu puterea de încărcare de cel mult 6,8 kW. Încărcarea la putere maximă durează aproximativ 2 ore și jumătate. Cea mai bună soluție ar fi să încarci bateria acasă, peste noapte. Sau la locul de muncă, dacă ai acolo o stație pe care să o folosești cât timp mașina e parcată. Dacă dispui de o stație de încărcare care ți-e la îndemână, atunci varianta PHEV poate fi alegerea potrivită. Altfel, mai bine mergi pe varianta full-hybrid.

Interior spațios și tehnologii de ultimă oră

În noul CR-V încap cu ușurință 5 pasageri adulți, iar portbagajul de 635 de litri este unul dintre cele mai mari din segment, fiind mai mult decât suficient pentru bagajele unei familii cu 2 copii.

Noul CR-V include standard o listă bogată de sisteme de siguranță și de asistență pentru șofer, printre care: sistem automat de frânare cu funcție de detecție pentru pietoni, sistem de avertizare a coliziunilor frontale, sistem de asistare pentru menținerea benzii de circulație cu intervenție activă asupra traiectoriei, limitator de viteză inteligent, sistem pentru menținerea benzii de circulație, cruise control adaptiv cu funcție Low Speed Follow și cu asistență activă pentru schimbarea benzii de rulare, sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, sistem de frânare automată la viteze mici și sistem de monitorizare a unghiului mort.

Prețuri

Honda oferă trei niveluri de echipare pentru noul CR-V: Executive, Advance și Advance Tech.

Prețurile pleacă de la 47.550 de euro pentru versiunea full-hybrid cu 4×2. Pentru varianta full-hybrid cu 4×4, prețurile pornesc de la 50.050 de euro.

Pentru un CR-V PHEV ai la dispoziție doar echiparea de top Advance Tech, de la 60.050 de euro cu TVA. Așa cum am mai spus, această versiune cu încărcare la priză nu poate fi comandată cu tracțiune integrală.

În roadtrip-ul Cars & Roads Greece by Michelin vom testa un exemplar Honda CR-V full-hybrid cu tracțiune integrală în echiparea de mijloc Advance. Cu dotări precum tapițerie dintr-un mix de piele naturală și piele sintetică, sistem audio Bose cu 12 difuzoare, head-up display de 6 inchi, trapă panoramică cu deschidere, faruri LED cu fază lungă adaptivă, prețul final al modelului din turul nostru este de 54.550 de euro (TVA inclus).

Fișa mașinii care ne va însoți în tur

Logo Honda

Honda CR-V

2.0 E: HEV ADVANCE E-CVT AWD

de la 54.550 €
Sistem de propulsie
Tip sistem de propulsie
Hybrid
Sursă principală energie
Benzină
Sursă secundară energie
Putere maximă sistem
184 CP
Cuplu maxim sistem
335 Nm
Transmisie
Tip transmisie
automata
Număr trepte
1 (CVT)
Tracțiune
4×4
Motor termic
Configurație / nr cilindri
in linie/4
Capacitate cilindrică
1993 cmc
Putere maximă
148/109 CP/kW
Cuplu maxim
189 Nm
Nr. sisteme supraalimentare
Motor electric
Număr motoare electrice
1
Putere maximă electric
184 CP
Cuplu maxim electric
335 Nm
Baterie
Capacitate brută
1.40 kWh
Putere maximă încărcare AC
Performanțe
Accelerație 0-100 km/h
9.5 s
Viteză maximă
187 km/h
Consum Oficial
Consum carburant (NEDC) Mixt
Consum carburant (WLTP) Mixt
Consum energie electrică (WLTP) Mixt
Autonomie mod electric (NEDC) Mixt
Autonomie mod electric (WLTP) Mixt
Dimensiuni și mase
Lungime
4706 mm
Lățime (fără / cu oglinzi laterale)
1866 mm
Înălțime
1684 mm
Ampatament
2700 mm
Volum portbagaj
588 litri
Volum portbagaj cu rând 2 rabatat
1643 litri
Masa proprie
1817 kg
Siguranță
Rezultat
Netestat
Preț
Preț de pornire model
54.550
Preț mașină testată
54.550 €


by

Green Partner
BT Leasing

Assistance Partner
9695

Presented by
PPC blue
DKV
Server Config