Volvo: vânzările de electrice în Europa au crescut cu 48% în primul trimestru

• Volvo a înregistrat o creștere de 48% a vânzărilor de mașini electrice în Europa, în primele trei luni din 2024.

• Pe piețele din SUA și China, vânzările de electrice Volvo au scăzut cu 65%, respectiv 28%.

• Situația vânzărilor Volvo în categoria hibrizi plug-in (primul trimestru):

– Europa: 23.582 (-2%)

– SUA: 7.118 (+44%)

– China: 1.776 (-39%)

• Totalul vânzărilor Volvo în primul trimestru a fost de peste 182.000 de mașini, în creștere cu 12% comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut.

• Luna martie a consemnat un record pentru constructor: cele mai multe mașini vândute de Volvo într-o singură lună (78.970 de unități).

• În primele trei luni, Volvo a comercializat aproape 75.000 de vehicule electrificate (electrice + hibrizi plug-in), în creștere cu 11% față de intervalul similar din 2023.

• Foto: Volvo