Porsche Cayenne GTS facelift: V8 cu 500 CP
• Porsche introduce o nouă versiune în gama actualului Cayenne facelift: GTS.
• Varianta va fi disponibilă și pe caroseria Cayenne Coupé.
• Noutăți exterioare comparativ cu restul gamei: prize de aer mai mari, etriere vopsite în roșu, faruri și stopuri cu elemente interne de culoare neagră și jante de 21 de inchi RS Spyder Design.
• La interior, clienții lui Cayenne GTS facelift vor primi standard accesorii îmbrăcate în microfibră Race-Rex, instrumentar digital de bord și ecran central cu comenzi tactile, plafon panoramic și aripă spate adaptivă (ultimele două pentru varianta de caroserie Coupé).
• Motor V8 twin-turbo de 4,0 litri care dezvoltă 500 CP (+40 CP comparativ cu vechea versiune) și 660 Nm (+40 Nm). Transmisia cu opt rapoarte Tiptronic S a fost și ea recalibrată pentru a oferi un comportament mai bun în modurile de rulare Sport și Sport Plus.
• Accelerație 0-100 km/h în 4,4 secunde și viteză de top de 275 km/h.
• Standard, Cayenne GTS facelift va fi echipat cu suspensie pneumatică (recalibrată special pentru această versiune) și cu un sistem de răcire separat pentru sistemul de tracțiune integrală.
• Listele de comenzi pentru Cayenne GTS facelift și Cayenne GTS Coupé facelift sunt deja deschise. Livrările încep în vara acestui an.
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-1-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-2-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-3-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-4-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-5-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-6-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-7-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-8-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-9-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-10-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-11-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-12-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-13-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-14-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-15-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-16-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-17-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-18-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-19-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-20-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-21-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-22-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-23-1024x576.jpg)
![](https://www.autocritica.ro/wp-content/uploads/2024/04/porsche-cayenne-gts-facelift-24-1024x576.jpg)
• Foto: Porsche