Prezentare: Primul Porsche 911 hibrid

• Porsche a introdus un facelift pentru 911. Cu această ocazie, modelul a primit în premieră și o versiune hibridă.

• Noul sistem de propulsie hibrid – ce are la bază un nou motor pe benzină de 3,6 litri – va fi disponibil pe versiunea 911 Carrera GTS.

• Sistemul T-Hybrid (denumire comercială) folosește un motor electric integrat în transmisia automată PDK cu opt rapoarte, ce asigură un plus de până la 54 CP și 150 Nm. Încă un motor electric joacă rolul de generator și poate livra 15 CP. Baterie cu capacitatea de 1,9 kWh (brut).

• În total, sistemul hibrid dezvoltă 541 CP și 610 Nm, cu 61 de cai putere mai mult decât precedentul 911 Carrera GTS, în condițiile unei greutăți suplimentare de 50 de kilograme.

• Inginerii germani au operat modificări și pentru motorul de 3,0 litri biturbo de pe 911 Carrera.

• 911 Carrera dezvoltă 394 CP și 450 Nm. 0-100 km/h în 4,1 secunde (3,9 secunde cu pachetul Sport Chrono). Viteză de top: 294 km/h.

• Modificări și la nivelul suspensiei pentru varianta Carrera GTS. În premieră, direcție integrală disponibilă standard.

• Design nou pentru blocurile optice Matrix LED. Opțional, Porsche oferă farurile HD Matrix LED cu 32.000 de LED-uri.

• Schimbări discrete la nivel de design. Bara față are acum 10 fante pentru răcire (5 pe fiecare parte) pentru varianta Carrera GTS.

• Instrumentar digital de bord cu ecran curbat de 12,6 inchi și multiple variante de personalizare.

• Prețurile încep de la 135.250 de euro pentru 911 Carrera, respectiv 177.950 de euro pentru Carrera GTS. Livrările în România vor începe la sfârșitul verii pentru 911 Carrera și în ultima parte a anului 2024 pentru 911 Carrera GTS.

• Foto: Porsche