Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: hibrid cu 816 CP

• Mercedes-AMG a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua versiune AMG GT 63 S E Performance.

• Din punct de vedere estetic, designerii au adăugat un sistem aerodinamic activ și denumirea versiunii pe portbagaj.

• Sistem plug-in hybrid de propulsie format dintr-un motor V8 biturbo de 4,0 litri și un motor electric pe puntea spate.

• Propulsorul cu ardere internă dezvoltă 612 CP și 850 Nm, iar motorul electric livrează un maxim de 204 CP și 320 Nm. În total, supercar-ul german dezvoltă 816 CP și până la 1.420 Nm.

• Baterie de 6,1 kWh care poate fi încărcată la surse externe cu o putere maximă de 3,7 kW. Acumulatorul asigură o rulare pur electrică de până la 13 kilometri.

• Cutie automată cu 9 rapoarte (AMG Speedshift MCT 9G) pentru motorul V8 și transmisie cu două rapoarte pentru unitatea electrică.

• Sistem de tracțiune integrală AMG Performance 4MATIC+, direcție și pe puntea spate și suspensie AMG Active Ride Control.

• Pentru versiunea AMG GT 63 S E Performance, inginerii au îmbunătățit și sistemul de frânare: discuri ceramice cu diametrul de 420 de mm pe față, respectiv 380 de mm pe spate.

• Conform oficialilor mărcii, accelerația 0-100 km/h are loc în 2,8 secunde, iar astfel, AMG GT 63 S E Performance devine cel mai rapid AMG de serie de până acum. Viteză de top de 320 km/h.

• Comenzile vor fi deschise la finele anului curent.

• Foto: Mercedes-AMG