


A fost odată un șofer
Șoferii sunt specie pe cale de dispariție. Uniunea Europeană propune un regulament pentru modul în care va fi folosită Inteligența Artificială. Industria auto crede că noile reguli ar putea limita semnificativ dezvoltarea mașinilor autonome.

2030. Schimbarea.
În ultimele 12 luni, majoritatea producătorilor au pus la punct planuri de viitor care anunță trecerea la era electrică. Cine, ce, unde, dar mai ales când?

Mustang reîncărcat
Îl cheamă Mustang Mach-E, dar nu-i un pony car în adevăratul sens al cuvântului. E un model electric cu forme de SUV și caracter special. Iar de azi îl poți precomanda și în România.

Oameni care învârt roți
Povestea unei anduranțe fără câștiguri financiare pentru niciunul dintre participanți. Pentru că miza este mai importantă decât banii.

Wild Danube: substanță de contrast
Delta Dunării îți stimulează deopotrivă simțurile și imaginația, pentru că dincolo de percepțiile senzoriale ale clipei de azi se află poveștile lucrurilor care au fost și promisiunea celor care vor veni.

Transfăgărășanul îți dă aripi
Poți să traversezi cea mai frumoasă șosea din lume mergând cu 220 de km/h. Ai nevoie doar de un costum special care te transformă în veveriță zburătoare.

Amprentă
Visul tău, mașina ta. Și un departament special care are grijă ca mașina visurilor tale să fie fix așa cum ți-ai imaginat.

Euro NCAP: Războiul Stelelor
5 stele de siguranță este standardul către care toți producătorii ar trebui să aspire. Dar care e treaba cu Euro NCAP și care sunt testele prin care trec mașinile înainte să primească ratingul organizației belgiene?

Nebunii
În 1988, o mașină construită de amatori într-un garaj stabilește recordul absolut de viteză pe circuitul de la Le Mans. Unul care nu va fi niciodată întrecut.

Wild Danube: Caleidoscopul nesfârșit al Deltei
Dacă vrei să explorezi cu adevărat Delta Dunării, pregătește-te să descoperi mai mult decât te aștepți.

Al patrulea descălecat
Dacia Duster se aliniază la identitatea vizuală a noilor Sandero și Logan. Nu, n-are sigla minimalistă proaspăt introdusă de Dacia în comunicarea online, dar are din nou cutie automată cu dublu ambreiaj.

Insula Istanbul
Canalul Istanbul este un proiect de infrastructură conceput de Turcia pentru a descongestiona traficul maritim intens din Strâmtoarea Bosfor. Proiectul este controversat din cauza riscurilor de mediu și a pericolului de a lăsa jumătatea europeană a orașului fără surse de apă potabilă.

Obiectele din oglindă sunt mai aproape decât par
Oglinzile laterale pentru mașini au început să fie comercializate în 1921 și au devenit obligatorii abia în anii ‘60, pentru ca acum să fie înlocuite cu sisteme avansate de camere video.

Domnul Mercédès
Nu, nu e vorba despre Karl Benz. Și nici despre Gottlieb Daimler. Domnul Mercedes este primul și cel mai înfocat fan al brandului.

Drumul spre Nevera
Visul lui Mate Rimac a fost să producă un supercar electric în Croația. Iar Nevera este dovada palpabilă că visele devin realitate.

Recviem pentru un claxon
Pentru un trafic mai relaxat, recomandăm reînvierea claxonului de la începuturile automobilului.

Cars & Roads: locurile
Road trip-ul Cars & Roads a fost și despre locuri. În general, despre locuri tradiționale românești, dar și cu o mică doză de tradiție săsească, maghiară și slovacă și chiar „elvețiană”. Nu am avut nevoie de mai mult de un telefon capabil ca să surprindem atmosfera și locurile turului: Nokia 8.3 5G

O lume mică
Când spunem „imitație” ne gândim la o copie inferioară a unui original. Amalgam Collection vine să corecteze această prezumție.

Liber dreapta
Henry Ford a dictat unde montăm volanul. Sensul de mers a fost hotărât de dreptaci.

Pierdut sedan. Îl declar SUV.
Sedanurile dispar tot mai repede din ofertele producătorilor, iar în locul lor își fac apariția SUV-urile.

Dacia Lăstun. Ideea. Rebutul.
Dureroasa poveste a Daciei 500.

Singur pe lume
S-a născut în România din dorința unor pasionați. Are un nume, dar e cunoscut după poreclă: Mimi. Și e singur. Singurul Mini electric de competiție din lume.

Gardienii intersecțiilor – Istoria indicatoarelor rutiere
Indicatoarele rutiere s-au născut pentru a ordona și informa. Ironic, cu trecerea timpului, am ales să le ignorăm într-o manieră direct proporțională cu importanța lor.
