


Gardienii intersecțiilor – Istoria indicatoarelor rutiere
Indicatoarele rutiere s-au născut pentru a ordona și informa. Ironic, cu trecerea timpului, am ales să le ignorăm într-o manieră direct proporțională cu importanța lor.

Limuzina a tăcut
Mercedes-Benz a lansat noul EQS, un alter-ego electric al Clasei S

CAVE: camera miracolelor
Pe șoseaua veche care leagă Bucureștiul de Pitești, Dacia și Renault și-au construit un buncăr al cărui nucleu este o cameră în care nimic nu pare imposibil. Nici măcar să ridici o mașină deasupra capului.

Fără clișee
Honda a privit mereu electrificarea în felul său. Producătorul japonez nu s-a folosit de clișee pentru a aduce în fața publicului modele hibride sau electrice speciale.

Captain Planet
Richard Garriott este primul și singurul om care a ajuns la Polul Sud, Polul Nord, pe Stația Spațială Internațională și în Groapa Marianelor.

Istoria confortului la volan
Când mașinile ne cocoloșesc prea mult, devenim niște alintați

Eu nu m-am născut să curăț cartofi
Unii oameni își găsesc scopul în viață după un drum lung, anevoios, de mii de kilometri. Sabine Schmitz și-a găsit vocația la doi pași de casă. După care a început să-i dea ture.

AMG. Electrificarea.
Divizia de performanță Mercedes-AMG pornește pe un nou drum, unul care se intersectează cu electrificarea. Performanțele promise sunt demne de istoria diviziei de performanță.

În spate nu există fizică
9 din 10 români consideră că centura e foarte importantă în mașină. Totuși, trei sferturi nu o poartă pe locurile din spate

Blocajul Suez
10% din comerțul global depinde de un canal navigabil cu o lățime de 205 metri. O eroare umană a scos în evidență vulnerabilitatea sistemului și generează controverse despre alternativele la Canalul Suez.

Explozie pentru viață
Mașina ta e plină de mici explozibili pregătiți să-ți sară-n față (sau în lateral) în prima clipă când lucrurile încep să meargă prost. Și asta e foarte bine.

Visul lui Václav
Cu o istorie de peste 125 de ani, Škoda este unul dintre cei mai vechi producători auto europeni. De 30 de ani, constructorul ceh e parte din Grupul Volkswagen.

„Spring este esența mărcii Dacia”
Mihai Bordeanu, directorul general Dacia, într-o discuție despre Spring, noua generație Logan/Sandero și despre viitorul Bigster

Minunea din Ténéré
O poveste cu un copac și cele două mașini din viața lui.

Punctul pe i
Divizia Project i a fost primul semn că BMW urmărește electrificarea. A urmat debutul brandului BMW i și lansarea modelelor i3 și i8. Astăzi, intrăm sub pielea noilor iX3, i4 și iX.

Spring. Geneza.
Dacia Spring deschide drumul constructorului de la Mioveni către era electrică. Spring este înrudit cu Renault City K-ZE, model electric disponibil în China, ambele fiind derivate din Kwid, un SUV de oraș oferit de Renault în India.

Marțianul
Este aproape la fel de mare și de greu ca un Mini. Este electric, autonom și capabil de aventuri în off-road. Se numește Perseverance și este noul rover NASA care caută dovezi că viața a existat în trecut pe Marte.

Dincolo de stea
Au trecut 100 de ani de la licărul primului model de serie Maybach, probabil unul dintre cei mai subevaluați producători auto de lux din lume.

Upgrade
Momentul zero pentru Kia în Europa a avut loc în 2006, odată cu deschiderea fabricii din Slovacia și lansarea hatchback-ului cee'd.

Project CARS 3: Derapaj
Project CARS 3 s-a îndepărtat în mod dramatic de lumea jocurilor sim. Însă nu partea de gameplay este cea mai mare problemă a sa.

Sportul verde
Există "verde" și dincolo de mașini. Forest Green Rovers a devenit cel mai eco club de fotbal din lume după ce a implementat măsuri simple și eficiente pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon.

Turboelectrica
Într-o lume electrică condusă de cifre, kilowați și kilowați-oră, Porsche demonstrează că electricele pot să fie și Turbo. Aroganță? Poate. Diferență? Absolut.

Volvo reîncărcat
Volvo a anunțat oficial că vrea să devină un constructor 100% electric până în 2030. Primele modele sunt două SUV-uri compacte: XC40 și nou-lansatul C40
