Volkswagen ID.4, test de 5000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
În EUROCHARGE am testat pe parcursul a aproape 5.000 de kilometri abilitățile SUV-ului Volkswagen ID.4 într-o versiune cu 286 de cai-putere și autonomie de până la 550 kilometri.
Renault 4, test de 5000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
Renault 4 a trecut cu succes testul unui road trip de 5.000 de kilometri în EUROCHARGE și a ieșit în evidență prin consumul redus de energie.
Porsche Macan, test de 5.000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
Porsche Macan este una dintre cele mai eficiente mașini electrice. Iată datele obținute pe parcursul a 5.000 de kilometri în EUROCHARGE.
Mazda 6e, test de 5.000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
Am testat Mazda 6e pe cele mai frumoase trecători montane din Alpi din Austria, Elveția și Italia. Iată cifrele de consum și autonomie pe care le-a obținut modelul nipon.
Hyundai Inster, test de 5.000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
Hyunda Inster a fost mezinul caravanei Eurocharge by Schaeffler, turul în care am traversat cele mai frumoase trecători din Alpi. Iată raportul complet despre autonomia și consumul înregistrate în trafic real.
BYD Seal, test de 5000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
BYD e unul dintre cei mai noi producători care vin în Europa, iar Seal vrea să dovedească că știe ce lucruri atrag în această parte de lume. Raport după aproape 5000 de kilometri rulați pe cele mai spectaculoase trecători din Alpi.
Audi A6 Sportback e-tron, test de 5000 km în Alpi: consum, autonomie, costuri
Audi A6 Sportback e-tron este una dintre cele mai moderne electrice în materie de tehnică și tehnologie. Iată datele despre autonomie, consum și costuri de încărcare pe care le-am obținut în cei aproape 5.000 de kilometri rulați în EUROCHARGE.
EUROCHARGE: Acasă după o zi maraton de 1.200 de kilometri
Drumul spre România a inclus o zi maraton în care cele opt mașini electrice din EUROCHARGE 2025 au parcurs fără emoții aproape 1.200 de kilometri.
EUROCHARGE: Fierăstrăul din Alpi
Pereții din rocă au fost decorul ultimului act. Un ultim check point al caravanei EUROCHARGE by Schaeffler: Dolomiții. De-aici urmează drumul spre casă, spre București.
EUROCHARGE: The Italian Job
E greu să crezi că după ce te-ai bucurat de cam tot ce i-a permis natura omului să construiască la nivel de infrastructură rutieră îndrăzneață în Austria și Elveția, mai poți să fii uimit. Și totuși, Italia a urcat în „ring”.
EUROCHARGE: carusel elvețian
EUROCHARGE by Schaeffler a ajuns în Alpi, de data asta în cei elvețieni. Trei trecători – Furka, Grimsel și Susten și o zi magică în acest tur.
EUROCHARGE: Grossglockner Hochalpenstrasse, șoseaua dintre nori
Austria ne-a primit cu brațele deschise în EUROCHARGE by Schaeffler. Vreme bună, soare strălucitor și trei drumuri montane impecabile. Și abia ne-am încălzit, urmează Elveția.
EUROCHARGE: În tranzit spre Alpi
Ne-am continuat traseul spre Alpi în EUROCHARGE by Schaeffler prin tranzitarea Ungariei și Austriei, ocazie cu care am încărcat mașinile electrice la unele dintre cele mai moderne stații OMV eMotion din Europa.
EUROCHARGE: Dulcele de acasă
Am început EUROCHARGE 2025 by Schaeffler, turul pasurilor alpine cu 8 mașini electrice, cu un „produs” local: Transfăgărășanul. Iar drumul ăsta îmi lasă mereu un gust dulce-amărui.
EUROCHARGE 2025: Mega-test cu 8 mașini electrice în inima Alpilor
21 de oameni, 12 zile, 8 electrice. Un laborator mobil, un test drive și un workshop prin Europa, din București până în inima Alpilor în Austria, Elveția și Italia, cu mașini electrice lansate recent. Pe scurt, EUROCHARGE by Schaeffler.
Schaeffler: circuitul integrat al EUROCHARGE 2025
Un tur cu mașini electrice prin Europa avea nevoie de un circuit integrat pe placa de bază care să unească elementele care-l compun. În cazul de față, el se numește Schaeffler.
Volvo EX90: Minimalism tehnologic
Chiar dacă Volvo EX90 e croit după o rețetă modernă, cel mai mare SUV electric al mărcii suedeze reprezintă un monument al curentului minimalist. Îl testăm 12 zile prin Alpi în EUROCHARGE 2025 by Schaeffler.
Volkswagen ID.4: Firesc
Volkswagen ID.4 Pro putem spune că este o nouă mașină după upgrade-ul primit. Mai puternică, mai eficientă, cu autonomie mai mare, lucruri pe care vrem să le descoperim în EUROCHARGE 2025 by Schaeffler.
OMV eMotion: și-acasă, dar și dincolo de granițe
Dacă acum 5 ani mi-ar fi spus cineva că în 2025 pot să traversez o bună parte a Europei cu o singură aplicație și un singur card de încărcare i-aș fi zis că n-are de lucru. Și totuși, în EUROCHARGE 2025 vom încărca acasă și peste granițe cu OMV eMotion și cu cardul OMV cu E-Mobility.
Renault 4 E-Tech Electric: nostalgicul
Dacă automobilele ar putea da autografe, îndrăznesc un pariu că Renault 4 ar fi premiantul caravanei EUROCHARGE 2025 by Schaeffler. Sigur, nu în România, cât pe restul traseului.
Mazda 6e: Schimbare
Mazda 6 a devenit Mazda 6e, un model electric venit în gamă ca un succesor al vechiului sedan de clasă medie. Cu linii futuriste și fluide, noul model ne va însoți în EUROCHARGE 2025 by Schaeffler.
Porsche Macan: Certitudine
Consider că inclusiv cei care nu se vor regăsi în conceptul unui tur cu automobile electrice vor face o excepție atunci când vine de Macan, pentru că un Porsche este tot ce se poate mai bun în lumea auto.
Michelin CrossClimate 3: De la vara din România la drumurile reci din Alpi
Mașinile electrice pe care le testăm în road tripul EUROCHARGE 2025 sunt echipate cu noile anvelope all season Michelin CrossClimate 3, care oferă performanțe îmbunătățite atât pe timp de vară, cât și în condiții reci.