


Ascensiunea Alpine: cei patru stâlpi ai lui Jean Rédélé
Dacă vedeți sau auziți azi numele Alpine, la ce vă duce cu gândul? La munți? La Alpi? La Formula 1, poate? La raliuri?

Tribut pentru Transfăgărășan: sincron de boxer Porsche
50 de ani de Transfăgărășan și 15 ani de Porsche Club România. Acestea au fost ingredientele pentru un eveniment uriaș organizat de Porsche sub numele Transfăgărășan Getaway 2024.

Energie eoliană fără turbine: soluția care captează vântul de pe acoperișul clădirilor
Un start-up a dezvoltat o tehnologie care permite generarea de energie eoliană cu un dispozitiv amplasat pe acoperișul clădirilor. Inovația este testată de Grupul BMW la o uzină din Oxford.

Test drive: Ford Shelby F-150 Offroad
Dacă ar fi să-i fac cea mai scurtă caracterizare poibilă acestui model care, mai nou, este disponibil și în România, aceasta ar fi: cu totul altceva.

Recviem pentru Audi TT: Revoluționarul formelor
Audi TT și-a luat adio de la industrie anul trecut, după un sfert de secol de existență. Privind în urmă, TT are meritul său pentru imaginea mărcii Audi de la începutul anilor 2000 și după.

Piața auto în primele șapte luni ale anului: creșteri moderate în România și Europa
Piața auto europeană este în creștere lentă a numărului de înmatriculări de mașini noi în primele 7 luni ale anului, în timp ce segmentul de mașini electrice stagnează din cauza scăderii cu 20% a pieței germane.

Cai tineri, vânătoare și coupé-uri: ce e un shooting brake
Întreabă 100 de oameni ce-i un shooting brake și s-ar putea să primești răspunsuri extrem de diferite. Încercăm, în continuare, să lămurim un pic lucrurile.

Test Drive: Renault Captur facelift full-hybrid
Model nou? Nu. Renault a operat un facelift major pentru popularul Captur. L-am testat în varianta full-hybrid cu 143 CP.

Le Corbusier și Vila Savoye: Un garaj pentru modernitate
Uneori, e suficientă o singură casă pentru ca întreaga viziune a unui arhitect să cunoască concretizarea. Și o prietenie discretă cu automobilul.

3.900 de kilometri prin Europa: București – Dolomiți și retur cu Tesla Model 3
Am parcurs 3.900 de kilometri din București până în Dolomiți și înapoi cu Tesla Model 3 facelift. Raport de călătorie.

Test drive: Honda Civic Type R
Nu cred să fi condus cineva, vreodată, o Honda Civic în magie Type R și să nu se fi îndrăgostit. Tare.

Turbo: cadoul lui Hans Mezger pentru Porsche
Din punct de vedere mecanic, ideea de turbo a venit pentru Porsche în motorsport, acum mai bine de 50 de ani. Apoi, s-a propagat prin 911 spre aproape toată gama.

Noul Audi Q5: mister popularitate
Audi a prezentat a treia generație Q5, modelul care punctează cel mai bine la nivel de vânzări în gama constructorului german.

Test Drive: Volvo EX90
Cel mai mare SUV al mărcii Volvo se lansează într-o generație nouă, complet electrică, denumită EX90. Și e fix cum te aștepți de la un XC90 electric: confortabil și plin de atmosferă scandinavă.

Hot Wheels: Geneza celor mai vândute mașini din lume
Mașinuțele Hot Wheels au apărut, în egală măsură, dintr-un spirit de competiție pur antreprenorial și din dorința de a vedea copii fericiți. Ceea ce nu le face mai puțin fascinante.

Începuturile mișcării electrice în Norvegia: o poveste cu staruri pop și activiști de mediu
Norvegia este țara europeană în care vânzările electricelor domină piața. Povestea celor patru care s-au încăpățânat să sfideze reguli și să aducă electricele în atenția oamenilor politici.

Trei săptămâni cu Honda ZR-V hibrid: parfum de perpetuum mobile
Trei săptămâni cu Honda ZR-V e:HEV sau o colecție de surprize plăcute acompaniată de o autonomie incredibilă.

Originile Abarth: Micii scorpioni ai lui Carlo
Și-a făcut un nume în cursele de motociclete, iar când soarta i le-a interzis, a început să modifice automobile. Și a făcut o carieră frumoasă din asta.

Test Drive: Hyundai Bayon facelift
Hyundai a operat un facelift discret pentru crossoverul de clasă mică Bayon. Test cu varianta LED Line echipată cu motorul 1.0 T-GDI de 100 CP.

Oțel verde: tehnologii care pot reduce emisiile de producție pentru industria auto
Tehnologiile moderne ar putea reduce cu 95% emisiile de dioxid de carbon ale producției de oțel, cu o creștere cu circa 100 de euro a prețului final al unei mașini.
